سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دوست داری که خداوند دوستت بدارد، به دنیا بی علاقه باش و اگر دوست داری مردم دوستت بدارند، هرگاه از مال دنیا چیزی به دستت افتاد، آن را به سوی آنان بیفکن [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

siavarshan
خانه | ارتباط مدیریت |بازدید امروز:1بازدید دیروز:4تعداد کل بازدید:24779

سیاورشن :: 83/7/18::  1:14 صبح

    کنسرت گروه کلیز هم برگذار شد . ما که چیزی از موسیقی سر در نمی آوریم ولی دوستان اهل فن چندان راضی نبودند و مخصوصا از صدابرداری و ناهماهنگی گروه می نالیدند . حتی محمد شهسواری پس از اجرای یکی دو قطعه سالن را ترک کرد . 

***

   بیشتر کارها از سروده های علی رضایی شریف بود. خود او نیز از این کنسرت دیدن می کرد . در کنار او هم یکی از بهترین کارکاتوریست های ایران خشایار رادافشار نشسته بود . شریف در قسمتی از برنامه دو سروده خود را برای جمعیتی که غرق در پچ پچ بودند خواند . درنج فاصله ، بومی سروده ای بود که به دل خیلی ها نشست . در پایان کنسرت آقای قویدل شاعر و بازیگر قدیمی استان هم مراتب تشکر خود را از شریف ابراز داشت .و مهدی لشکری بامرام هم حضور شریف و قویدل را باعث افتخار خود خواند .

                                    

شریف- رادافشار

***

    مهدی لشکری خواننده و آهنگساز کلیز چندین بار چپ چپ به آقای صدابردار نگاه کرد . او اینقدر از صدابرداری ناراحت می نمود که این ناراحتی را به جمعیت هم انتقال داد . البته این جناب صدابردار سابقه طولانی در این امر دارند به طوری که یکی از خواننده های  مطرح کشور در یکی از کنسرتهای خود که در هرمزگان برگذار شد ، روی سن به ایشان گفتند :حالا اگه تونستی این صدا رو امروز درست کنی ؟!

***

   از موسیقی که بگذریم چند نکته بود که باید بیشتر به آن توجه می شد . ۱- نظم روی سن  به هیچ عنوان رعایت نمی شد و فک و فامیل اعضا گروه هر وقت عشقشان می کشید برای دادن گل  به روی سن می رفتند .حتی در یک صحنه پسر گیتاریست دوم گروه حاضر به پایین آمدن از سن نبود . ۲- همین گیتاریست دوم که سخنگوی گروه هم بود . انگار تمرین حرف زدن نداشت چون یک جاهایی واقعا اشک همه را در آورد .( دوستانی که فیلم برداری می کنن اگه ادامه بدن میگیم نیروی انتظامی که در سالن هستن جمشون کنن . ). و خیلی  حرف های دیگر که مجالش نیست .  ۳- متاسفانه کنسرت مجری گری خوبی هم نداشت و دوست هنرمندمان برخلاف انتظار چندان تسلطی نداشت . ۴- اعضا گروه هنگام اجرا هر کدام حس مخصوص به خودشان را داشتند . و یک اتحاد حسی که منجر به انتقال حس به بیننده و شنونده می شود وجود نداشت . یکی عصبانی بود یکی بی حوصله . یکی خوشحال بود یکی بی تفاوت . یکی پر شور  یکی ...

***

    با این همه خوشحالیم که یک گروه جوان دیگر توانست خود را به موسیقی  استان معرفی کند . و امیدواریم  با تمرین های بیشتر شاهد کارهای بهتری از گروه کلیز باشیم .

 

     



لیست کل یادداشت های این وبلاگ
::تعداد کل بازدیدها::

24779

::آشنایی بیشتر::
::لوگوی من::
siavarshan
::وضعیت من در یاهو::
::آرشیو::
::اشتراک::